Wat is het verschil tussen een auto en een studie

Autoreclame

 

Consumentengedrag bij het kopen van auto’s

Het is nu eenmaal zo dat mensen hun voorkeuren en hun grenzen hebben. Als het op auto’s aankomt, hebben sommige mensen de meest gepassioneerde meningen over de auto’s die zij mooi vinden. Deze mensen zullen bloed en emoties vergieten om de auto’s die zij hoogachten, ongeacht of deze auto’s van de populairste autofabrikanten zijn of een juweeltje dat nog niet eens is vervaardigd.

Uit een studie in Chicago is gebleken dat meer dan 60 procent van de mensen die verliefd zijn geworden op een auto, er nog steeds in rijden, en 50 procent heeft een techniek voor het onderhoud van hun auto. Deze attitudes zijn zeer wijdverspreid op het internet, en autobezitters zijn zo lichtgeraakt als maar mogelijk is. Hieruit kunnen een paar conclusies worden getrokken: mensen houden van hun auto, onderhouden hem, rijden ermee en veranderen hem soms zelfs.

Uit de enquĂȘte bleek ook dat meer dan 40 procent van de mensen die hun auto hebben opgewaardeerd, de foto’s van hun favoriete auto’s hebben gebruikt als patroon voor het ontwerpen van hun eigen auto. Uit het onderzoek bleek ook dat meer dan 30 procent van de mensen stiekem wenste dat ze dringender dingen hadden om hun geld aan uit te geven, zoals een nieuwe HD-tv.

Autoreclame: waar gaat het echt om?

Autoreclame is een relatief nieuw ding, dat pas ongeveer 10 jaar geleden is begonnen. Dit is te wijten aan het feit dat de advertentieruimte op reclameborden langs drukke wegen en snelwegen beperkt is, en mensen voor reclame afhankelijk zijn van auto’s en auto’s alleen. De tomeloze energie van liefde en passie voor een product beperkt zich dus niet tot het kopen van auto’s.

Critici in de industrie zeggen dat een dergelijke wijdverbreide overconsumptie van auto’s door consumenten schadelijk is voor het milieu, en het risico inhoudt dat de watervoorziening van meren en rivieren in gevaar wordt gebracht. Zij wijzen er ook op dat autoreclames moeder natuur ernstige schade toebrengen als het ontwerp van de advertentie niet goed doordacht is. Critici zeggen zelfs dat als de liefde en passie waar deze reclamebedrijven op vertrouwen niet wordt beantwoord door de kopers, zij de industrie zullen verlaten.

Nadelen van autoreclame

Terwijl de reclamebedrijven rekenen op de positieve effecten van dergelijke extreme marketing, zijn veel van de nadelen onvermijdelijk. Kopers kunnen begrijpelijkerwijs worden aangetrokken door flitsende modellen en kunnen daardoor worden afgeleid en aangetrokken door de advertenties. hetzelfde kan worden gezegd over klanten. De hoge rentevoet kan voor de klanten niet al te bemoedigend zijn. Zelfs als zij niet al te enthousiast zijn over het produkt, maar wel over het bedrijf, kunnen zij de deal misschien wel sluiten. Het is een feit dat veel reclamebureaus hopen op klanten die een passie hebben voor het verkopen van auto’s, maar die misschien slecht kunnen communiceren en niet goed in staat zijn beslissingen te nemen.

De harde realiteit is dat veel bureaus misschien niet in staat zijn om geld te verdienen in deze markt. Daarom kan iedereen die een campagne voor de verkoop van een auto wil ontwikkelen, het beste goed nadenken en elk van de welvarende media die met hem kunnen samenwerken, goed analyseren.

Autoreclame kan een zeer winstgevend gebied zijn, maar om een blijvende indruk te maken, kunt u niet vertrouwen op hoogbetaalde beroemdheden of iemand anders.

Lees meer:

Autobeleterring